رئیس اداره منابع طبیعی ابرکوه در دیدار با امام جمعه: ابرکوه پتانسیل بسیار بالائی در عرصه منابع طبیعی دارد. امام جمعه: مسئولیت شما مسئولیتی خطیر ،حساس و زیباست.

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: رئیس و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه عصر امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی ابرکوه در این دیدار، با اشاره به برنامه هائی که در طول هفته منابع طبیعی در راستای فرهنگ سازی صورت می پذیرد، همکاری امام جمعه شهرستان را با توجه به نقش تأثیر گذار و جایگاه خاص خود در این راستا خواستار شد.

محمد مهدی صادقی با اشاره به مشکلات این اداره، از جمله کمبود اعتبارات به خصوص در زمینه بیابان زدائی ، خواستار همیاری همگان و به خصوص امام جمعه شهرستان در این زمینه شد.

صادقی جایگاه ابرکوه را جایگاه بالائی دانست و با برشمردن برخی از پتانسیل های شهرستان در زمینه منابع طبیعی، استفاده بهینه از این منابع را مستلزم اختصاص اعتبارات مورد نیاز ذکر نمود.

وی به عنوان نمونه از طرح کنترل سیل کاسه رود به عنوان طرح شاخصی نام برد که می تواند بسیاری از مشکلات آب ابرکوه را مرتفع نماید.

وی تخصیص اعتبار به جهت استفاده بهینه از سیلاب ها را بهترین و کم هزینه ترین راه تأمین آب در شهرستان ذکر نمود.

امام جمعه ابرکوه نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های اداره منابع طبیعی شهرستان، بر همکاری خود در راستای آشنا سازی مردم و مسئولان تأکید نمود و خواستار توجه بیشتر دولتمردان به این مسئله شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ، مسئولیت این اداره را مسئولیتی خطیر عنوان کرد و آن را یکی از زیباترین و حساس ترین وظائف دانست.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا